A Path To Change

طبقه بندی موضوعی

کتاب دوس داشتنی من - تام گیتس

پنجشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۵۷ ب.ظ

بعضی آدم بزرگا هستن که کودک درونشون خیلی خپلی و گندس [ازونا که دس و پاشون گوشت خالصه:دی] .. مثلا یکی مث Liz Pichon. حالا شما وقتی کودک درونت این سایزه چیکاره میشی؟ آفریــــــن! نقاش کتاب کودک:دی

لیز پیشون یه خانوم باحاله که نقاش کتاب کودک بوده بعد یه روز گفته خودم مگه کجم؟ هم مینویسم هم نقاشیشو میکشم. نتیجش میشه یه مجموعه که تا الا ۱۱ قسمته و اسمش تام گیتسه .. درواقع کتاب از زاویه دید تام گیتس نوشته شده و یجورایی انگار دفتر خاطرات اونه. هر کتاب این مجموعه هم یه اسم خفن برا خودش داره.

مثلا من دوتا از کتاباشو تا الان خریدم :تام گیتس ۴- فکرهای نبوغ آمیز، تام گیتس ۶- خوردنی های خیلی ویژه [خوبیش اینه که هر قسمتش برا خودش کامله و لازم نیس حتما از اول خونده باشید]

تو دستتون اگه کتابو بگیرید انگشتاتون خوشحالن انق که این کتاب نرم و خوبه و چشاتون حض میکنه از دیدن صفحه های پرنقاشیش و از تصویرای شلوغ پلوغش.. در کنار سادگی پر جزییاته و راستشو بخواید من اصن دلم نمیاد بخونمشون چون دلم نمیخواد تموم بشن.

یه خوبی مهم دیگه این کتاب اینه که آقای بهرنگ رجبی چون با رعایت کپی رایت و تحت نظر نویسنده ترجمه کرده کتابو هم همه تصاویر کامله و هم اینکه حس و حال نویسنده توش هس.

یه ایده ای که به ذهنم میرسه اینه که اونایی که بچه دارن یا در آینده میخوان بچه دار شن هم از این روش استفاده کنن. ینی یاد بدن که بچه ها خاطرات و اتفاقات هرروز رو با تصویر یا نوشته یا هرروشی که مناسب اون بچس ثبت کنن تا وقتی بزرگ شدن هم کلی خاطره دارن و هم تو پرورش خلاقیت و هنر و حافظشون تاثیر مثبت داره:)

مجموعه کتاب های تام گیتس- نوشته لیز پیشون- ترجمه بهرنگ رجبی- انتشارات هوپا

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۲)

انشالله بعدِ کنکور.😅
پاسخ:
ایشالا:)
وسوسه شدم بخونم. D;
پاسخ:
بخون بخون. . من قول میدم ضرر نمیکنی:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">