A Path To Change

طبقه بندی موضوعی

ماسک مو خونگی

سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۵۸ ب.ظ

یه ماسک مو دارم شاه نداره .. تو نرم کنندگی تا نداره و الی آخر

بس است جلافت!:دی 

این ماسک مویی که میخوام بگمو من خودم زدم خوب بود و از دوستم که چن ساله داره میزنه یاد گرفتم و خوشبختانه هنوز کچل نشده:دی

مواد لازم جهت تهیه ماسک موی جادویی و خفن:

-  موز ... یک عدد

- شیر ... نصف استکان 

- زرده تخم مرغ ... یک عدد

- روغن نارگیل ... یک قاشق غذاخوری

- عسل ... یک قاشق مرباخوری

اینارو قاطی میکنید و روی مو میذارید و موها رو میبندید بعد از ۲۰ دقیقه میرید حموم و میشورید. تمام.

اما چند تا نکته هس که رعایتش کنید نتیجه بهتری میگیرید:

۱. اگه بخواید مواد موقع همزدن و قاطی کردن از ظرف بیرون نریزه یا از این دستگاه های خوردکن برقی استفاده کنید یا که اول مواد جامدو قاطی کنید بعد شیرو توش بریزید.

۲. روغن نارگیل ازین داروخونه ایا من گرفتم بعد فهمیدم با دو سه تومن بیشتر بعضی مغازه ها هس روغن تازه جلو چش خودتون میگیرن که اگه اینکارو بکنید خیلی بهتره.

۳. سعی کنید با موی خیلی کرک و کثیف این ماسکو نذارید که مواد بهتر بتونن به خورد موها برن.

۴. مث رنگ کردن میتونین با این براشا بزنید به مواتون بعد با پارچه که بستید روش از کلاه پلاستیکیای ارایشگری بذارید که ۲۰ دقیقه رو راحت باشید.

اینم الکی مثلا من و موهام همی الا یهویی:دی

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۱)

به به عالی!
امتحانش میکنم ایشالا :)

عطاری ها روغن میگیرن؟
پاسخ:
ایشالا که موات مخملی و نرم شه جیگرت حال بیاد:)
والا شاید بعضیاش بگیرن .. من یه سری مغازه دیدم اصن فقط کارشون روغن فروشی و روغن گرفتن جلو چش مشتریه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">