A Path To Change

طبقه بندی موضوعی

فیلم The Week Of از نگاه استاد پشمال

جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۳۷ ب.ظ

خب خب خب بیاید بشینید براتون فیلم تعریف کنم:دی

من اونروز یه تیکه از یه فیلم adam sandler ـو تو تی وی دیدم بعد گفتم من که اینو دوس دارم نتمم که مونده برم آثارشو دان کنم

[آدام: من؟!؟! پشمال: آره خودت:دی]

اولین فیلمی که ازش دیدم همی the week of بود و چق دوسش داشتم^_^

این فیلم یه فیلم Netflix exclusive ـه ولی به قدرت ایران شما میتونید دانلودش کنید و ببینیدش:دی

داستانش راجب یه پدریه که میخواد هرجور شده بدون کمک خانواده داماد از پس همه مشکلات عروسی با حداقل هزینه بربیاد و شب عروسی دخترشو به یاد موندنی کنه و طبق قوانین کمدی هی نمیشه:/:دی

من هار هار خندیدم باهاش و توصیه ام اینه که ببینیدش ولی خب هنوز زیرنویس فارسیشو کسی نزده مث که و من زبان اصلیشو دیدم.

اینم لینک دانلود: کلیک

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۱)

منم ی زمانی کلی خوشم اومد از آدام
سر فیلم کلیک فکر کنم
بعد یک سری از فیلماشو گرفتم که خداییشم همه خوب بودن
ولی این یکی رو ندیدم هنوز
حتما میره تو فهرست باید دیدها :)
پاسخ:
اره آدم جالبیه کلا فیلماش فانه
من cobbler ـشم حالا دیدم امشبم اونو میذارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">