A Path To Change

طبقه بندی موضوعی

حال خوب خانه داری

دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۵ ق.ظ

مردم سلااااام.. بازگشت غرورآفرینمو به خودم تبریک میگم:دی

چن روز پیش یک کتاب شروع کردم به اسم "حال خوب خانه داری " نوشته "فرانک کلابی " . این کتابو دوس داشتم به چنتا دلیل :

۱. مطالبشو تو موضوعای کوتاه کوتاه نوشته و شما خسته نمیشید و موضوع از دستتون در نمیره 

۲. اولش ازین شروع میکنه که دنیا عوض شده و تعریف خیلی چیزا عوض شده ولی ما هنوز خانه داریو همون چیزی میدونیم که چن صد سال پیش میدونسیم .. و راست میگه! 

۳. پر از مثاله و دقیقا جمله هایی رو میگه که شما در روز از دهن نصف زنای اطرافتون می شنوید و جوابشونو میده و داره میگه مثن اگه مشکلت فلانه بفرما اینم راه حلش! همه چی از خودت شروع میشه!

خوندنش رو حتما توصیه میکنم و چون متن روونی داره خیلیم وقتتون رو نمیگیره:)

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۳)

  • فرانک کلابی
  • کتاب جدیدم که چاپ شده به نام آقای سیب زمینی و خانم هویج که مجموعه 28 داستان طنز انگیزشی هست رو هم پیشنهاد می کنم مطالعه کنید. انتشارات گیوا زحمت چاپ اون رو قبول کردند. کتابی در دست نگارش دارم که در مورد ایجاد نظم در زندگی هست که با قلم حال خوب کن نوشته شده و موقع خوانش لبخند روی لبهای شما جاری می کنه. اسم کتاب هنوز ثبت نشده. به زودی عنوان کتاب جدیدم رو توی بلاگ شما فرار خواهم داد. با تشکر از شما و وبلاگ خوب تون و باز هم ممنون بابت خوانش کتاب. کلابی
    پاسخ:
    حتما در اولین فرصت اون یکی کتاب قشنگتونم میخونم و لذت میبرم. . مرسی ♥
  • فرانک کلابی
  • با عرض سلام خدمت دوست عزیزم؛
    من نویسنده کتاب حال خوب خانه داری هستم
    ممنونم که بازخورد مطالعه تون رو از کتاب اعلام کردین و به من انگیزه ی بیشتری دادین برای نوشتن کتاب های جدیدتر
    یک دنیا خوشحال شدم که نوشته هام, می تونه به یه عده ای کمک کنه.

    پاسخ:
    عه سلااام. . خسته نباشید!
    تشکر از شما بابت کتاب خوبی که نوشتید:) .. من خیلی ازش انگیزه گرفتم و به خیلیا توصیه کردم که حتما بخوننش .. مخصوصا واسه مثالاش:)
    بازم برامون ازین کتابا بنویسید. . مرسی:)
    مرسی:))
    قرضم میدین؟ :دی
    پاسخ:
    بعله چرا که نه:دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">